ترند بازاریابی

5 ترند بازاریابی برای 2017 با نگرش اینفلونسر مارکتینگ

یافتن ترند بازاریابی مناسب، عبارت است از کشف بهترین راه ها برای جذب مشتری که در سال 2017 اینفلونسر مارکتینگ یکی از متدهای روز به حساب می آید.هر چه بیشتر به سوی دنیای دیجیتال حرکت می کنیم ، باید از فرصت های جدید و بازار های پیشرو ، بهره مند شده و کمپین بازاریابی خود را در این موقعیت ها قرار دهیم.کسب و کارهایی که این ترند ها را شناسایی و به کار می گیرند ، پول بیشتری را بدست می آورند.در زیر 5 ترند بازاریابی برای شما آورده ایم که در سال 2017 مجبورید آنها را دنبال کنید.

چت-بات ها و هوش مصنوعی

اینفلوئنسر مارکتینگ

برای هر کسب و کار ، ارتباط 24 ساعته با مشتریان ، مزیت بزرگی به حساب می آید.با این حال استخدام و تامین تیم پشتیبانی که تمام وقت کار کند ، از لحاظ وقت و هزینه به صرفه نیست.با پیشرفت های هوش مصنوعی ، چت-بات ها به اندازه کافی برای ارتباط کارا با مشتریان پیچیده تر شده اند.چت-بات ها به طور خاص برای پاسخگویی به مشتریان ، شبیه انسان ها برنامه ریزی شده اند.چت-بات ها از الگوریتم های یادگیری عمیق و مجموعه دادگان پیچیده بهرمند بوده و بهترین راه برای پشتیبانی مشتری می باشند. چت-بات ها می توانند مثل مشاوران فروش مجرب پیشنهاداتی سریع و شخصی سازی شده برای مشتری شما ارائه دهند.

تبلیغات همسان

تخمین زده شده است که سال 2017 مبلغ 7.9 میلیارد دلار و در سال 2018 مبلغ 21 میلیارد دلار صرف تبلیغات همسان شود.تبلیغات در چندین برنامه کاربردی بر روی  پلتفرم های مختلف از جمله مهم ترین ترند های تبلیغاتی در عصر مدرن است. اینفلونسر مارکتینگ سهم بسزایی در ترند سال 2017 خواهد داشت.

چه چیزی این نوع از تبلیغات را به این حد محبوب کرده است؟این نوع از تبلیغات ، مداخله ای در تجربه کاربری ندارد و به سختی تفاوتی میان اینها و محتوای واقعی وبسایت می توان دید. عموم مردم نسبت به پلتفرم هایی که برای تبلیغات استفاده می شوند نظری به شدت منفی دارند و دلیل اینکه کسب و کار ها تبلیغات همسان را دوست دارند نیز همین است.

تبلیغات همسان ، معمولا بصورت هدفمند برای مخاطبین خاصی قرار می گیرند.در انتها ، ساختار محتوا به گونه ای است که برای کاربر نهایی مفید باشد.برای مثال ، شما می توانید محصولی به اسم “چالش کاهش وزن 30 روزه” تولید کنید و آنرا در وبلاگ های و سایت های مربوط به تناسب اندام بفروشید.محصولتان ، مناسب مخاطبین این وبلاگ ها و سایت ها می باشد.بنابرین آنها آگهی فروش شما را لزوما بصورت تبلیغات نمی یابند.بدین گونه اثر گذاری آگهی شما برای کاربر ، خیلی بیشتر خواهد بود.

بازاریابی محتوا

با اینکه تقریبا شبیه تبلیغات همسان می باشد ، یک استراتژی بازاریابی برای درست کردن و توزیع اطلاعات بجا و مرتبط با مخاطب است.تبلیغات همسان ، وقتی در جایی قرار گرفت دیگر نمی توان از آن بار دیگر و جایی دیگر استفاده کرد.بازاریابی محتوا ، فرایندی مداوم و در حال پیشرفت است که در استراتژی اصلی بازاریابی کمپانی ها ، شرکت دارد.

نکته کلیدی در بازاریابی محتوا ، ساختن محتوایی معنی دار برای کاربر است. همواره محتوا و پست هایی که مربوط به صنعت و کسب و کار شما باشد ، برای کاربر درست کنید.تلاش کنید پست هایتان فقط به صورت نوشتاری نباشند.درست کردن ویدئو و قرار دادن آن همراه پست های نوشتاری راه خوبی برای همراه کردن مخاطبین تان با شماست.

محتوایی که تولید می کنید با ارزش ها و موجودیت برند شما باید یکی باشد زیرا شما به وسیله این محتوا ها برند خود را عرضه می کنیدپس هر چه این محتوا مداوم تر ودوست داشتنی تر باشد ، مخاطبین شما را بیشتر همراهی خواهند کرد.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلونسر مارکتینگ

در دنیایی که همه افراد به وسیله پلتفرم هایی به هم متصل هستند ، بازاریابی اینفلوئنسری یا همان اینفلونسر مارکتینگ خود را به عنوان یکی از قدرتمند ترین ابزار تبلیغاتی در سال 2017 نشان داده است.برند ها ، به سرعت می توانند با استفاده از اینفلوئنسر ها ، محصولات خود را سر زبان ها (دنبال کنندگان اینفلوئسنرها) بیاندازند.اگر به صورت کارا از این شیوه تبلیغاتی استفاده شود ، اینفلوئنسر می تواند مخاطبینش را با برند شما همراه کند.

بهترین جا ، جهت یافتن اینفلوئنسر ها ، رسانه های اجتماعی است.اینستاگرام یکی از معروفترین پلتفرم هاست و پست هایی که به صورت عکس اند طرفداران بیشتری جذب می کنند.هنگام شناسایی یک اینفلوئنسر ، تنها به تعداد دنبال کنندگان وی توجه نکنید.یک حساب کاربری ممکن است ، یک میلیون دنبال کننده داشته باشد و تاثیرگذار به نظر برسد ، اما همراهی و هم سویی چندانی با اینفلوئنسر نداشته باشند. به تعداد میانگین لایک ها و  اشتراک گذاری هر پست دقت کنید ، حساب کاربری که دنبال کننده کمتری دارد ولی مخاطبین همراهی و همسویی بیشتری ب اینفلوئنسر مربوطه دارند برای برند شما بهتر از حالت قبلی است.

پخش زنده

ویدئو ها ابزاری بسیار قدرتمند برای همراه کردن مخاطبین است.چه چیزی از ویدئو تاثیرگذارتر است؟یک ویدئو زنده.پخش زنده به شما امکان ارتباط واقعی و همراهی با کاربرانتان را می دهد.وقتی محصولی جدید را در میان عموم به کار می گیرید یا رویدادی را ترویج می دهید ، استفاده از یک ویدئو زنده  استراتژی تمام عیار است.وقتی شما در یک ویدئوی زنده هستید کاربرانتان می توانند نظراتشان را با شما مطرح کنند و حتی از شما سوال کنند.همراهی و تاثیری که این روش دارد ، بهترین است.

به عنوان بازاریاب ،شما همیشه باید استراتژی های جدیدی ایجاد کند تا نظر مشتری را جلب کنید.تخمین زده شده که میزان طول توجه خانم های جوان 8 ثانیه است ، پس اگر شما آنها را همیشه با خود همراه نسازید ، می توان در نظر گرفت که آنها دیگر مشتریان شما نیستند.به 5 ترند بازاریابی که مطرح شد ، عمل کنید ، تا در سال جدید کسب و کارتان را رشد دهید.

منبع:http://bit.ly/2qcMTgg

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما چیست؟