اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ وسیع در سال 2017

اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تاثیرگذار چیز جدیدی نیست.پیچیدگی ساختار روابط اینفلوئنسر ها و طرفداران آنها و هم چنین تمایل برند ها در رسیدن به مصرف کنندگان بوسیله اخبار و کمپین ها موضوع تازه ای است.

بازاریابی تاثیرگذار در حال حاضر رشد خوبی داشته است.تحقیقی جدید حاکی از آن است که ٪84 از بازاریاب ها در 12 ماه آینده می خواهند حداقل یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ برای خود راه اندازی کنند.

من به تازگی با ستاره رسانه اجتماعی Josh Peck صحبتی راجع به اینفلوئنسر مارکتینگ , برندسازی شخصی و رسانه اجتماعی داشتم. Josh با بیش از 10 میلیون دنبال کننده , همراه با اشخاص بسیار تاثیرگذاری مثل Josh Elkin , Brodie Smith , Jason Silva و کسان دیگری در کمپین جدید  “Unilever AXE Hair Creator” شرکت کرده اند.

JOSH می گوید:”برترین کالا در حال حاضر صداقت است. ” وی هم چنین اشاره می کند “اگر با مخاطب به راستی برخورد کنیم و اجازه دهیم به زندگی روزانه ما وارد شود به بهترین نحو صداقت خود را به او نشان داده ایم “.

یافتن برندی که مطابق با سبک زندگی اینفلوئنسر باشد نکته کلیدی در حفظ اصالت است.JOSH هم چنین به این معتقد است که طرفدارانش می دانند که استفاده از برند ها در متن زندگی اش ,  راهی برای تامین مالی محتوای جذابی است که تولید می کند و طرفداران وی آن را دوست دارند و همواره خواهان آنند.

به تازگی فیسبوک مطالعه ای روی 14700 بزرگسال آمریکایی برای تحلیل میزان وفاداری به برند در ۵ بخش متفاوت بیمه اتومبیل , خطوط هوایی , خواروبار فروشی و رستوران ها انجام داده است.

این تحقیقات نشان داد که٪ 77 مردم به برندها وفادار بوده و بارها بارها به آن مراجعه می کنند.37٪ درصد از این افراد خرید انجام می دهند و به کمپانی وفادار هستند که فیسبوک آن ها را “وفادار به برند”می نامد. در عین حال٪ 40 بقیه دوباره خرید هایی انجام می دهند ولی ضرورتا نه از همان برند یکسان.که فیسبوک گروه دوم را “گروه خریداران تکراری”نامگذاری کرده است.
برند ها روز به روز با اکو سیستم بازاریابی تاثیرگذار آشنا شده و از آن به نفع خود بهرمند می شوند.بدست آوردن و حفظ وفاداری مصرف کنندگان کار سختی است.حفظ وفاداری به برند کاری تمام وقت برای برند هایی است که به دنبال وفاداران ابدی هستند.

منبع : http://bit.ly/2pVEqz1

نظر شما چیست؟