اینفلوئنسر مارکتینگ

چه چیزهایی از اینفلونسر مارکتینگ آموخته ایم؟

کسب اعتبار به روش اینفلونسر مارکتینگ  دو سال پیش ما اولین برند تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی کردیم (Element 7).آماده سازی وب سایت و وارسی راه اندازی سیستم بخش ساده کار بود.به زودی متوجه شدیم که چالش اصلی ،  درست کردن اعتبار در بازار و  شناساندن برندمان می باشد.

در این زمان متوجه تاثیر باور نکردنی بازاریابی محتوا بر روی مصرف کنندگان شدیم.کارمان را با اینفلونسر ها شروع کردیم , که فکر میکردیم روش های خوبی برای تبلیغ برند ما خواهند داشت.بلاگر ها Element 7 را با پوشیدن محصولات و نوشتن پست های زیادی به صورت افراطی ما را در معرض عموم مخاطبین قرار دادند. آنها شور و هیجان و احساسات خود را درباره ما با مجموعه مخاطبین خود به اشتراک گذاشتند که باعث شد ارزش برند ما رشد کرده و اعتبار زیادی را بین مشتریان خود بدست آوریم.بازاریابی با ایفلوئنسرها به روش اعتمادسازی , باعث ایجاد محتوا برای برندمان شد و دلیل جایگاهی است که اکنون در آن ایستاده ایم.

چرا بلاگر ها؟

اینجا در اینفلونسر مارکتینگ، بررسی درباره بلاگر ها وجود دارد که چگونه آنها به افراد برجسته و تاثیرگذار نسل تکنولوژیک ما تبدیل شده اند.برخلاف بیشتر افراد معروف , بلاگر ها بخش های خودمانی زندگی خود را به اشتراک می گذارند که در دسترس  تر و قابل اعتماد تر بوده و باعث ایجاد ارتباط راحتتر با مخاطبان خود در سطح احساسی می شوند.در هر صنعتی بلاگرهای معروفی وجود دارند , به عنوان مثال تکنولوژی , سلامت , تناسب اندام , مد یا شیوه زندگی , که برای خود اعتباری واقعی دارند و صاحب تخصص هایی در این زمینه هستند.دانش , رابطه و صداقتشان , آنها را نزد مخاطبینشان قابل اعتماد و مهم کرده است.بیشتر مصرف کنندگان  جویای توصیه ها و ابراز عقایدی از بلاگر های خود , تقریبا در هر زمینه ای هستند.

تلاش برای استفاده از این موضوع در جهت پیشرفت مان , قدم خیلی بزرگی برای ما بود.ما نه تنها مجبور به پیدا کردن بلاگرها بودیم بلکه باید مناسب ترین آنها را می یافتیم. ما زمان زیادی را برای کشف کردن مشتری هایمان و هم چنین بلاگرهایی که تحت تاثیر آنها بودند , صرف کردیم که قطعا کار ارزشمندی بود.

نتایج؟

1.ارزش برند

افرادی که مخاطبین اینفلوئنسراند مشتریان بالقوه شما هستند.با توجه به تعداد زیاد انتخاب های ممکن در میان محصولات و برند های گوناگون , مصرف کنندگان برای خرید به دنبال توصیه هایی از بلاگرهای محبوب خود هستند.

به این دلیل اگر  بلاگرهای تاثیرگذار حامی محصولات شما باشند بر ارزش برند شما افزوده شده  و آنرا نزد مخاطبین اینفلوئنسر جذاب و قابل اعتماد می کند.

2.ارائه

ارائه محصول و در معرض عموم قرار گرفتن آن ارتباط مستقیمی با ارزش برند دارد.هر چه افراد بیشتری محصولات شما را ببینند بیشتر به آنها اعتماد می کنند.بخش مهمی از این کار یافتن بلاگرهای درست برای کار کردن با آن هاست.یافتن اینفلوئنسری که دنبال کنندگان زیادی دارد ولی بی ربط با برند شماست , کار تاثیر گذاری نیست.شما میخواهید که محصولاتتان در معرض عموم قرار گیرد ولی این موضوع که در معرض مخاطبین درستی قرار گیرد خیلی مهم است.

3.SEO بهتر

این مزیتی است که همه فروشگاههای تجارت الکترونیکی می توانند از آن استفاده کنند.گوگل SEO مبتنی بر محتوا را دوست دارد و اگر بلاگری داشته باشید که درباره فروشگاه شما همراه با URL وبسایتتان مطالبی بنویسد , یک بازی برد-برد برای شماست.

4.فروش موثر

ما به زودی تشخیص دادیم که اگر بلاگری مناسب و هدفمند برای ما محتوا تولید می کرد و Element 7 را تبلیغ می کرد , مشتریان بیشتری داشتیم که محصولات ما را می خریدند.بعضی اوقات پستی باعث فروش شبانه محصولات می شود و بعضی وقت ها مصرف کنندگان عضو خبرنامه ما در رسانه اجتماعی می شوند ولی بعدها از محصولات ما را خرید می کنند.نکته اینجاست که هدف جذب و دستیابی به مخاطبین درست است و کار با بلاگر ها راه کاملا درستی برای انجام این کار است.

به طور خلاصه , مشاهده کردیم که بلاگر ها مجموعه ای جذاب از افراد مختلف اطرافشان دارند که علایق و خرید های آنان را به وبسایت ما هدایت میکنند.این روش , روشی واقعی برای بازاریابی است برای اینکه بلاگر ها آزادند که محتوایی خلاقانه تولید کنند و دنبال کنندگانشان به آنها اعتماد کرده و به حرفشان گوش می دهند.

به طور صادقانه , یافتن اینگونه اینفلوئنسر ها در اینفلونسر مارکتینگ کار ساده ای نیست و حتی در تماس بودن با آنها کاری دشوارتر است.رابطه شما و اینفلوئنسرها رابطه ای دو طرفه است و این مهم است که با اینفلوئنسر ها با احترام برخورد کرده و به کار آنها علاقه ای  واقعی نشان دهید.بلاگرها دنبال کنندگانشان را(مشتریان بالقوه شما) بهتر از هر کس دیگری می شناسند , بنابرین به بازخورد آنها گوش کنید و به آنها آزادی خلاقانه ای بدهید.

منبع:http://bit.ly/2p9QMW1

نظر شما چیست؟